[ Print ]  [ Close ]

http://merc.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22735   , 1403/02/29


ارائه گزارش بودجه و اعتبارات دانشگاه

در ابتدای جلسه دکتر دانشجو رییس دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل انجام عملیات وعده صادق، این عملیات غرورآفرین را بسیار بزرگ و تاریخ ساز عنوان کرد و گفت: این پاسخ تنبیهی نظام مقدس جمهوری اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی، اتحاد فکری خوبی را در کشور ایجاد کرد و همه باید با همدلی و وحدت کلمه مقابل دشمن بایستیم و قطعا ایران در کنار قدرت های نظامی و دفاعی خود دارای یک قدرت الهی است و دشمنان نخواهند توانست در برابر این کشور قدرتمند قدعلم کنند.
 در ادامه غلامرضا خاکسار مدیر تأمین مالی و بودجه دانشگاه به ارائه گزارشی از بودجه 1402 و میزان بودجه هزینه ای و بودجه تعمیر و تجهیز پرداخت.
وی گفت:‌ بودجه ای که در آخرین روزهای سال 1402 بابت بودجه هزینه ای و نیز بودجه تعمیر و تجهیز در اختیار دانشگاه قرار گرفت، ‌نتیجه برنامه ریزی ماه ها قبل بود که ریاست محترم دانشگاه و مسئولان با پیش بینی درست و به موقع توانستند موجبات تحقق این امر را فراهم کنند.
وی در ادامه گزارش خود،‌ لیستی از اعتبارات هزینه ای سال 1402 را ارائه نمود.
در ادامه رییس دانشگاه یادآور شد: بحمدالله سال 1403 را بدون بدهی علنی اغاز کردیم و بودجه سال 1403 با 35 درصد افزایش در بودجه هزینه ای و بیش از 50 درصد افزایش بودجه تملک دارایی به مجلس ارسال شد.
وی از تمامی افرادی که در داخل و خارج از دانشگاه در خصوص تامین اعتبار دانشگاه پیگیری و  تلاش فراوان نمودند از جمله وزیر محترم علوم، معاون اداری و مالی وزارت علوم،‌ مدیر تأمین مالی و بودجه دانشگاه، مدیر کل حوزه ریاست ، مدیر امور مالی و دیگر همکاران و مدیران تشکر و قدردانی کرد.


14:59 - دوشنبه 3 ارديبهشت 1403    /    شماره خبر : 22735    /    تعداد نمايش خبر : 115